futbola doyduğumuz güzel bir maç. yeminle şu ajax ile bizim ligden bir takımı koysak adamlar bizi follofoş ederler, üç büyükler dahil. oyun o kadar az durdu ki güzel bir mücadele izledik.
bizim ligde her yarım dakikada bir düdük çalıyor sürekli kendini yere bırakan oyuncular, çomar taraftarlar hakemler zaten evlere şenlik.
ulan şimdi ajax taraftarı stadyumdan çıkıp londra barlarında bira içerek galibiyeti kutlayacaklar sonra da uçağa binip başka bir medeniyetler beşiği amsterdam'a gidecekler hayat bunlara güzel amk biz de burada dolar düştü mü çıktı mı, ysk istanbul için ne karar verdi gibisinden konularla ömrümüzü törpüleyelim.
02.05.2019 · 35. sıra
turkiyeden bikan pilot
01.05.2019 00:03