çok güzel yenildiğimiz maç. hakemi ya da başakşehirli futbolculara verilen cezayı siktir et.
bizim götümüz fena kalkmıştı, fenerbahçe maçı öncesi inmesi süper oldu. bu hafta o götler inerse aynı yerden devam ederiz.
kansersiz olmaz bizde işler. yok değişemeyiz biz.
02.05.2017 · 40. sıra
confession
01.05.2017 03:07