rezalet puanım: 0/10
özet: eksik ürün gelmiş. amazon ürünü ücretsiz iade edin, paranızı tümüyle iade edeceğiz demiş. hatta iade edilecek ürünü teslim almak için kargo şirketini kurye yollaması için bile arayabilirsiniz denmiş.
standart prosedür. başka ne olacaktı? buna dolandırma mı denir?
31.03.2022 · 1. sıra
kafam kadar gulsah
30.03.2022 15:18 ~ 18:46