fenevin elle attığı gol türkiyede olsa iptal olmazdı, yazık oyuncular alışkın olmadıklarından bu karar sonrası dağıldılar.
Sık geçen başlıklar
30 kasım 2023 nordsjaelland fenerbahçe maçı 3
ekşi'de görspor kanallarından birini açtım baktım altta skor yazıyor; nordsjaelland 6 - fenerbahçe 1. takımı çok tanımadığım için takımın isminde 6 sayısı var sandım. ne bileyim shalke 04 gibi bir şey sandım. meğer 6 tane döşemişler. yazık olmuş. tırrek mırrek bir takım daha vardı grupta ne oldu onlar gruptan çıktı mı?
alexander djiku, rodrigo becao, samet akaydin, serdar aziz, luan peres
1 tanesi bile bugün kadroda yok, 4'ü sakat biri listede değil. koskoca fenerbahçe bir avrupa maçına 0 (yazıyla sıfır) stoperle çıkıyor. sonra takımın hocasına teknik ekip ve sağlık ekibi konusunda eleştiri yöneltilince "herkes işini çok iyi yapıyor." diyor. sikeyim sizin yapacağınız işi. ne sakatlanan adam geri dönebiliyor ne ileriye yönelik olarak düşünme becerisi var. serdar aziz'in ameliyat olacağı sezon başında belliyken onu avrupa listesine yazma fikrini hangi geri zekalı verdi? hesap soran yok nasılsa. fenerbahçe teknik ekibi ve sağlık ekibi, bu işten gram anlamayan vasat ve beceriksiz tonla adamdan oluşuyor. ve yönetim devre arasına kadar buraya müdahale edemezse, avrupadan teknik ekibi kuvvetlendirebilecek özel hocalar getiremezse merak etmeyin, takım sezon sonuna kadar sahaya çıkacak kalitede ve fiziğe sahip futbolcu bulamayacak. 1 milyar lira yatırım yapıyorsunuz, böyle bir rezillik olamaz arkadaş.
1 tanesi bile bugün kadroda yok, 4'ü sakat biri listede değil. koskoca fenerbahçe bir avrupa maçına 0 (yazıyla sıfır) stoperle çıkıyor. sonra takımın hocasına teknik ekip ve sağlık ekibi konusunda eleştiri yöneltilince "herkes işini çok iyi yapıyor." diyor. sikeyim sizin yapacağınız işi. ne sakatlanan adam geri dönebiliyor ne ileriye yönelik olarak düşünme becerisi var. serdar aziz'in ameliyat olacağı sezon başında belliyken onu avrupa listesine yazma fikrini hangi geri zekalı verdi? hesap soran yok nasılsa. fenerbahçe teknik ekibi ve sağlık ekibi, bu işten gram anlamayan vasat ve beceriksiz tonla adamdan oluşuyor. ve yönetim devre arasına kadar buraya müdahale edemezse, avrupadan teknik ekibi kuvvetlendirebilecek özel hocalar getiremezse merak etmeyin, takım sezon sonuna kadar sahaya çıkacak kalitede ve fiziğe sahip futbolcu bulamayacak. 1 milyar lira yatırım yapıyorsunuz, böyle bir rezillik olamaz arkadaş.