- en kalbi duygularla selamlıyormuş...
- dünyanın her yerinde olduğu gibi ülkemizde de salgın tırmanıyormuş, tedbirlerin sıkıntı yarattığını biliyormuş.
- kişisel tedbirler haricinde bir çözüm yokmuş. maske ve sosyal mesafeye dikkat edecekmişsiniz.
- kalabalığa da karışmayacakmışsınız.
- bu hastalağın kesin tedavisi yokmuş, kendinizi koruyacakmışsınız.
- mevsim itibariyle soğuklar artmış, grip oluyormuşsunuz, soğuk algınlığı felan oluyormuşsunuz, hastaneleri meşgul etmeyecekmişsiniz.
- bozgunculuğu meslek haline getirmişsiniz. yalan haber yapıyormuşsunuz. yalan haberlere inanıyormuşsunuz. spekülasyonlara kulak asmayacakmışsınız. fahrettin'e inanacakmışsınız.
- önümüzdeki bahar aylarından itibaren salgını bitireceğini ümit ediyormuş.
- her aşı ile yakından ilgileniyormuş.
- 50 milyon doz anlaşma yapmışlar .
- önümüzdeki aydan itibaren bu aşının uygulaması yapılmaya başlanacakmış.
- yerli aşı çalışmalarını bizzat takip ediyormuş. işin içindeymiş.
- salgının sosyal bir krize dönüşmemesi için çabalıyormuş...
- haftaiçi her gün 21:00 - 05:00 arası sokağa çıkmak yasakmış.
- cuma 21:00 - pzt 05:00 arası da sokağa çıkmak yasakmış.
- ama haftasonu yemeksepeti serbestmiş. lahmacun söyleyebilirmişsiniz...
- eve misafir, dost, sevgili, escort, travesti almayacakmışsınız. aynı odada gebeş gibi sıkış sıkış oturmayacakmışsınız. eviniz küçükse o ne yapsınmış.
- mevlid organizasyonları falan da yokmuş.
- hamam, sauna, masaj salonu, lunapark da yasakmış. zaten masaj salonlarında ne bok yediğinizi çok iyi biliyormuş.
- avm'ye hes kodu olmadan giremeyecekmişsiniz.
- aldığı kararların hayırlara vesile olmasını şeyediyormuş...
- tarihi bir mücadele yürütüyormuş. milletinden bir şey daha istiyormuş; sigara içmeyi bu dönem içinde lütfen bırakınızmış. bi zahmet nargile de içmeyinmiş. baca gibi tütüyor, milletin suratına üflüyormuşsunuz. adam milletinin sağlığını düşünüyormuş. milletini çok seviyormuş. bunlar akciğeri sikiyormuş
- ekonomik ve askeri tarihi günler yaşıyormuşuz. mazlum ve madurların yanındaymışız. içeride ve dışarı uğradıkları saldırıları allahın izniyle püskürtüyorlarmış.
- asırlık hesapları ve oyunları bozan, asırlık zincirleri kıran türkiye'ye bedel ödetmeye çalışıyorlarmış.
- ama asıl üzücü olan içerideki tuhaf manzaraymış vatanına düşmanlık besleyenler varmış. türk insanını sevmeyen bir kesim varmış. bunlar darbeciymiş. bunlar zahirdeymiş. hiçbir şey üretmiyor sadece boş konuşuyorlarmış, yalan ve iftirada sınır tanımıyorlarmış, yurtdışından sinyal bekleyen kalbi kararmış bir gurühmuş bu... (sanırım bunlar cehapeliler)
- cehapeliler hesaba kitaba dalmış, milleti görmüyormuş, devletin kurumlarına saldırıyorlarmış
- cehape türk silahlı kuvvetlerini hedef alıyormuş
- cehape tek parti diktasının ardından sırtını vesayete ve darbecilere dayamış, birilerinden talimat alıyorlarmış, ulan cehape ne şerefsizmiş
- cehape'ye giydiriyor
- giydiriyor
- giydiriyor
- offf hala giydiriyor
- akp'yi hedef alıyorlarmış, yatırımcılara ülkeye gelmeyin diyorlarmış, bunların arkasında illuminati varmış, gören göz'den talimat alıyorlarmış
- eyyyy bu cehape'nin başındaki zat; senin milletvekilin benim silahlı kuvvetlerime nasıl hakaret edermiş... ulan sen bunu nasıl kapıya koyamazmışsın... bu millet seni asla affetmeyecekmiş... cehape liderini sandıklarla affetmeyecekmiş!
- bu ülkenin demokrasi seviye üfff çok ileri seviyeymiş...
- paris cayır cayır yanarken fransız medyası bunları haber yapmak yerine türkiye'ye hakaret ediyormuş. eiffel kulesi götlerine girsinmiş.
- fransızlar tam bir orospu çocuğuymuş... peygamberimize laf ediyorlarmış.
- rabia!!! 4 parmakmış!
- ne yaparlarsa yapsınlar, hangi alçaklığa kalkışırlarsa kalkışsınlar türkiye'yi batıramayacaklarmış... ezanlar susmazmış, megafonların sesini açarmışız... ama megafonlar amerikan malıymış... inşallah bize vermemezlik yapmazlarmış...
- katarlılara borsayı satmışız ama hala %80'ine sahipmişiz borsamızın. bu büyük bir başarıymış bay kemal...
- katar bizi ele geçiriyor diye zırvalayan kimlermiş... adamın asabını bozmayacaklarmış
- yapılan yatırımlardan memnuniyet duyacakmışsınız.
- ekonomimiz yüzde bilmem kaç büyümüş... bunu neden beğenmiyormuşsunuz?
- uluslararası yatırımlar için cazibe noktasıymışız... katarlılar dışında hollanda, abd falan da yatırım yapıyormuş.
- ekonomi bitik diyenler algı oyunları yapan fetöcülermiş. bunlarda din-iman yokmuş.
- yatırımcıları yeterince teşvik ediyormuş.
- biz yatırımcıların dinini sorgulamazmışız. mızrak atan amazon yerlisinde bile para varsa hoşgeldinmiş. bizim için makbulmüş. ama önce bi memelerini kapatsınlarmış, ondan sonra yatırım yapsınlarmış.
- ama cehape faşistmiş. yatırımcının kimliğine bakıyormuş... ulan paraya bakacakmışsınız paraya...
- tabi bunların niyeti hiçbir zaman türkiye'nin çıkarları olmamış. ülkeye yatırım gelmesini engelleyerek milleti sıkıntıya sokmaya çalışıyorlarmış... cehape sırf kendilerini desteklemiyorlar diye herkese hakaret ediyormuş. millet bunu affetmeyecekmiş
- son 18 yılda muazzam hizmetler yapmış. açılışlar yapmaya da devam ediyormuş
- ankarada dev opera binasını perşembe günü açacakmış. alkışlayacakmışsınız ibneler!!
- opera binasını salgın sebebiyle sadece 300 kişi ile açacakmış... yazıyla üçyüz rakamla 300... o 300 kişiye virüs bulaşmazmış... bulaşırsa da amaaan ne yapsınmış...
- zaten yeterince tedbir alıyormuş... çok da abartmayınmış
- evlerden dışarı çıkmayınmış... bir şeyi de 100 kere söyletmeyinmiş.
- nargile sigara!!! içmeyin bak valla sikicemmiş!
- biraz hassas olacakmışsınız artık... şurada 1-2 ay sabredecekmişsiniz...
- bize bir şey lazımmış; "hepberaber birlik", "beraberlik" ve "kardeşlik" ... ama bu 3 şey etmiş... o kadarcık da olabilirmiş...
- şu an kardeşlik edebiyatı parçalıyor....
- bu yıl yağışlar yarı yarıya azalmış, banyoda çok durmayınmış, hemen bir duş alıp çıkınızmış... banyoda sevişmelere yasak yokmuş ama suyu kapatıp sevişinizmiş
- ve çeşitli metafizik dileklerle bizi uğurluyormuş...
01.12.2020 · 1. sıra
deadgodinme
30.11.2020 13:08 ~ 20:55