deniz çoban ve bahattin şimşek'e göre;
1- kerem'in ufak teması faul değil, futbolcular çok alıştılar sürekli kendini yere bırakıyorlar, gol nizami dediler.
2- ikinci gol nizami top bariz şekilde çizgiyi geçmiş.
3- mertens'in karşı karşıya kalacağı pozisyon için kırmızı olmalıydı, var hata yaptı dedi.
4-morutsan sarı kart görmemeliydi.
5-kerem demirbay sarı kart görmeliydi.
hadi gidin yatın. haftaya yangına devam.
edit: fırat aydunus kerem'in pozisyon bence faul dedi ama boey'in pozisyon penaltı olarak değerlendirilmeli dedi. belirtelim, maçta kritik hata 2 sarı kart :) kapkara gece...
02.10.2023 · 32. sıra
politize
01.10.2023 00:06 ~ 11:07