Sık geçen başlıklar

30 eylül 2023 türk futbolunda kapkara gece 2

ekşi'de gör
deniz çoban ve bahattin şimşek'e göre;

1- kerem'in ufak teması faul değil, futbolcular çok alıştılar sürekli kendini yere bırakıyorlar, gol nizami dediler.
2- ikinci gol nizami top bariz şekilde çizgiyi geçmiş.
3- mertens'in karşı karşıya kalacağı pozisyon için kırmızı olmalıydı, var hata yaptı dedi.
4-morutsan sarı kart görmemeliydi.
5-kerem demirbay sarı kart görmeliydi.

hadi gidin yatın. haftaya yangına devam.

edit: fırat aydunus kerem'in pozisyon bence faul dedi ama boey'in pozisyon penaltı olarak değerlendirilmeli dedi. belirtelim, maçta kritik hata 2 sarı kart :) kapkara gece...
amk salakları pozisyondan sonra top taca çıkıyor sonra gol oluyor. gören duyan da var faule rağmen golü iptal etmedi sanacak.

oldu amk, taçtan topu kaybedip gol yesek biz de buraya gelip "hakem faulü verse golü yemeyecektik" mi yazacağız? böyle saçma şey mi olur?

sahada hakemin verdiği onlarca yanlış karar oluyor. hakem yanlış karar verdi diye siksok gol yemeyin ey futbol kulüpleri. sebep sonuç ilişkisini doğru kurun...