bu da moda oldu. üniversitenin resmi hesaplarında talihsiz olay veya elim hadise yaz, siyah beyaz fotoğraf paylaş, geç.
siz manyak mısınız kardeşim!? ne elim hadisesi, ne talihsiz olayı. üniversitelerde çocuklar ya intihar ediyor ya kyk yurdunda ölüyor. el insanına sahip çıkacağınıza bu ülkenin çocuklarına sahip çıksanıza.
sorumluluk alıp araştırsanıza ne oluyor diye. bulsanıza sebeplerini veya buna sebep olanları, adaleti hakkıyla uygulasanıza. niye bizim gençlerimiz ölüyor?
01.11.2023 · 10. sıra
ay dios mio
31.10.2023 07:35 ~ 07:43