Sık geçen başlıklar

30 aralık 2016 hdp kardan adamına polis saldırısı 1

ekşi'de gör
olm ne saçma olay lan. olay saçma olduğu kadar bu olaya yorum yapmak da çok zor.

müdahaleye faşizm desek hdp'ye ve dolayısıyla pkk'ya destek çıkıyor gibi görünürüz; "terörist" derler. polis müdahalesini desteklesek, meclise onlarca vekil sokmuş ve halen faal olan bir siyasi partiye uygulanan anlamsız sansürü övmüş oluruz; "faşist" derler... kardan adam figürüne müdahale etmenin absürdlüğünü bile yaftalanmadan konuşamıyoruz anuğa kodumun yerinde.