Sık geçen başlıklar

3. dünya ülkesi olduğumuzu hatırlatan şeyler 2

ekşi'de gör
ne iş yaptığın ve ne ile uğraştığın farketmeksizin sürekli ve istikrarlı olarak adam yerine konulmama duygusu. bunu 7'den 70'e herkesin şu aralar yaşadığını düşünüyorum. bir yere başvurursun ciddiye alınmaz, itiraz edersin dinlenmez, dava açarsın cevap verilmez, açıklama ihtiyacı bile duyulmaz. böyle genel olarak bir takmamazlık mı dersiniz, umursamama mı dersiniz ben son 6-7 senedir bunu gözlemliyorum. adliyesinden, bakanlığına kadar böyle bir iplemezlik var. ulan muhalefeti bile ciddiye almıyor, sözde daha 3 hafta öncesinde kurtarıcı olarak görülen adam bile tepkileri görmezden gelmek için teletext'e bağladı, sadece şampiyonluk kutlamak için twit atıyor. devlet komple bizi iktidarından muhalefetine umursamıyor, şaka yapmıyorum. bu kabak gibi bir 3. dünya ülkesi tavrıdır, sen benim gözümde yoksun diyor kısaca.
açlıktan ağzı kokan milyonların 5-10 aile zengin olsun diye uğraşması.