hala emperyalizm muhabbeti yapıyorlar ya cahiller tam komedi... olum almanya 1940'ların hemen başında avrupanın anasını sikti fransaya saldırdı polonyayı haşat etti... italya fransaya vurdu ingiltere berline girdi, gelinen noktada sonuç ne? hepsi kardeş kardeş yaşıyor... çünkü kıskanç değiller çünkü embesil gibi geçmişe takılı kalıp her önüne geleni paranoyak ruh halleriyle geçmişte savaşmış olmalarına rağmen düşman ilan etmiyorlar, bizi yıkmak istiyorlar ülkemizde gözleri var diye 31 çekmiyorlar.... adamlar boş milliyetçilik üzerinden masturbasyon yapmıyor üretiyorlar, gençlerini eğitiyorlar, geçmiş savaşlar ile beyinleri nefretle doldurulmuş aptal bir nesil yetitirmek yerine geleceğe umutla bakan ve donanımlı gençler yetiştiriyorlar... almanlar 2. dünya savaşının sonunda tüm dünyadan darbe yedi ülkeleri paramparça oldu ama sizin kadar ağlayıp "dünya bize düşman ühühühü amına kodumun ingilizleri ebemizi siktiler" diyerek osura osura ağlamadılar... işiniz gücünüz yattığınız yerden hiç bir sik üretmeden gerizekalı gibi 200 senedir dönen bir "emperyalist bunlar" geyiği yapmak... başka bir sik bildiğiniz yok. ingiltereye bakıyorsun adamlar her alanda geliştirmiş kendilerini, müzik edebiyat sinema bilim... en önemlisi sanayi devrimini yapmışlar o kullandığınız tüm teknonojinin temellerini atmışlar, siz anca bitmek tükenmek bilmeyen bomboş bir kinle ve ezik kıskançlığıyla ,neymiş efendim" ama bize saldırdılar" ... gerizekalı arkadaş, saldıracak tabi... dünyayı siz ne zannediyorsunuz acaba? o topraklar nasıl kazanılıyor? osmanlı diye övündüğünüz atalarınız nasıl ele geçirdi dünya kadar toprağı? ele geçirdikten sonra nasıl zenginleşti daha da fazla? ama pardon siz ele geçirince fetih, ingiliz ele geçirince işgal, siz adamların mallarına çökünce savaş ganimeti, ingilizler çökünce sömürge dimi?... bu işi bu kadar abartip yillardir bu canakkale mevzusu uzerinden kendi kendinizi tatmin edeceginizi bilseydi ingilizler , yemin ediyorum sırf sizin dilinizden kurtulmak icin girmezlerdi boğaza... adamlar bir girdi, kendinizi dünyanin en özel ülkesi sandiniz habuki adamlar yüzyıllarca birbiriyle savastilar, kimse boyle kompleskler yasayip, kendilerine destanlar yazmadilar... hem cahilsiniz hemde kindar, hayatımda görüp görebileceğim en itici halklardan bir tanesisiniz... bu emperyalizm hikayelerini geçin kendi tarihinize bir bakın, doğada bile güçlü olan kazanır... öyle alice'nin harikalar diyarı değil bu dünya, ingiltere dünyayı sömürmese ve güç ortadoğulu yamyamlarda olsa dünyanın tamamı afganistan olmuştu zaten onu söyliyeyim... o gitmek için can attiginiz ve sonra da küstahça arkasından atıp tuttuğunuz ingiltere gibi bir yerde var olmazdı... adamlar sömürdü ama avrupa gibi bir medeniyet yarattı... güç ortadoğulu şalvar sporda olsaydı birbirinize füze atarak kendi kendinizi tatmin ederdiniz artık 4 karıyla beraber.
Sık geçen başlıklar
ekşi itiraf
1352
ekşi sözlük dertleşecek insan veritabanı
822
beşiktaş
389
masterchef türkiye
285
erkek yazarlardan kadın yazarlara sorular
277
öğrenildiğinde ufku iki katına çıkaran şeyler
258
kemal kılıçdaroğlu
232
bitcoin
231
galatasaray
231
fatih terim
193
ali koç
173
fenerbahçe
168
anın fotoğrafı
166
şenol güneş
163
muharrem ince
161
bedelli askerlik
149
ekrem imamoğlu
148
game of thrones
146
ikinci el otomobil piyasası
144
pazar sabahı erken kalkmak için bir neden
143
survivor 2022 all-star
142
survivor 2017
130
survivor 2016
118
arda turan
110
arda güler
106
bu saatte hala uyumama sebebi
105
borsa istanbul
102
mauro icardi
99
survivor 2020 ünlüler-gönüllüler
99
gibi (dizi)
98
masterchef türkiye 2023 all-star
98
mario gomez
97
meral akşener
92
aykut kocaman
88
fernando muslera
82
cristiano ronaldo
77
survivor 2024 all-star
77
2016 turizm krizi
74
lionel messi
74
cumartesi sabahı erken kalkmak için bir neden
72
devlet bahçeli
72
fikret orman
72
mustafa kemal atatürk
71
robin van persie
71
vodafone arena
71
yaran inci sözlük entry'leri
70
radamel falcao garcia
69
şu anda çalan şarkı
68
burak yılmaz
66
rusya ukrayna savaşı
66
çaylak onay listesi
65
selahattin demirtaş
63
okan buruk
62
emlak balonu
60
kızılcık şerbeti (dizi)
58
sergen yalçın
58
survivor 2021 ünlüler-gönüllüler
58
ufak tefek cinayetler
58
erkeklerden kadınlara sorular
57
müge anlı ile tatlı sert
57
2016 ekonomik krizi
56
ersun yanal
56
şu an okunan kitap
56
masumlar apartmanı
55
ricardo quaresma
54
muhammed kerem aktürkoğlu
53
sinan oğan
53
vitor pereira
53
survivor 2018 all-star
51
vatanım sensin
50
oğuzhan özyakup
49
ozan tufan
49
ümit özdağ
49
üstteki yazarın nickinin düşündürdüğü
49
aziz yıldırım
48
cenk tosun
48
yaran facebook durum güncellemeleri
48
2018 ekonomik krizi
47
ismail kartal
47
neden sevgilin yok
47
altay bayındır
46
çağla tuğaltay cinayeti
44
donald trump
43
sabire meltem banko
43
suriyeli sığınmacılar
43
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı
42
kim milyoner olmak ister
42
vincent aboubakar
42
igor tudor
41
jorge jesus
41
mesut özil
41
behzat ç.
40
pfizer biontech covid-19 aşısı
40
yüzüklerin efendisi (dizi)
40
jan olde riekerink
39
#pınarürünleriboykot
38
beyaz futbol
38
cüneyt özdemir
38
nevşin mengü
38
3 temmuz 2018 kolombiya ingiltere maçı 2
ekşi'de görspiker ingiltere'nin maçın penaltılara kalmasından korktuğundan bahsediyor, daha önce penaltılarla elendiği turnuvaları sayıyor. sonra da ekliyor, southgate'in bu konuda bir çekincesi var... ulan eklesene 96 avrupa şampiyonasında ev sahibi ingiltere penaltilarla almanya'ya elenirken penaltıyı kaçıran kişi southgate'ti diye. arkadaş maç anlatmak haricinde hiç mi futbol izlemiyorsunuz anlamıyorum ki
04.07.2018 · 1. sıra
goblinterbiyecisi
03.07.2018 21:15 ~ 21:16