sözlük adına utanmış bulunmaktayım. bu yazılanlar nedir yahuu!
edit: bu arada özgür hocaya yazdığı cevaptan dolayı derin teşekkürlerimi sunuyorum(tabi ki yine sözlük adına) böyle guzel cevapları özledik be hocam, kavgadan kaostan yorulduk be hocam!
04.01.2019 · 24. sıra
masterteacher
03.01.2019 18:01 ~ 18:51