adama diyoruz ki, tff buna benzer konularda, samsun ve elazığ gibi, aynen bu şekilde karar vermiş yani tutarlı olmaya devam etmiş. diyor ki ben 18 deplasman yaptım ama sen 16-17. ona da diyoruz ki sen galatasaray’la sahanda seyircili oynadın ama dünyada bir pandemi olayı çıktı biz seyircisiz oynamak durumunda kaldık. e bu nasıl adalet diyoruz kimseden ses yok. kaldı ki o maç öncesi bu beşiktaşlı arkadaşlar da insan sağlığı daha önemli o yüzden seyircisiz oynanmalı diye bağırıyorlardı.
burada tezat davranan bir kurum varsa bu tff değil tamamıyla beşiktaş kulübüdür
04.04.2023 · 17. sıra
eskidenetci
03.04.2023 17:31