Sık geçen başlıklar

3 nisan 2023 beşiktaş açıklaması 1

ekşi'de gör
adama diyoruz ki, tff buna benzer konularda, samsun ve elazığ gibi, aynen bu şekilde karar vermiş yani tutarlı olmaya devam etmiş. diyor ki ben 18 deplasman yaptım ama sen 16-17. ona da diyoruz ki sen galatasaray’la sahanda seyircili oynadın ama dünyada bir pandemi olayı çıktı biz seyircisiz oynamak durumunda kaldık. e bu nasıl adalet diyoruz kimseden ses yok. kaldı ki o maç öncesi bu beşiktaşlı arkadaşlar da insan sağlığı daha önemli o yüzden seyircisiz oynanmalı diye bağırıyorlardı.

burada tezat davranan bir kurum varsa bu tff değil tamamıyla beşiktaş kulübüdür