yıl olmuş 2018, maçta bozuk para çakmak atmayı yücelten, "bunlar gayet normal yae" diyen hayvanlarla dolu ortalık.
maç tatil edildi, bunların hayvanlıkları yarım kaldı diye böyle kinliler. üzülmeyin hayvanlar, gelecek sezon atarsınız kalanını, koruyanınız çok nasıl olsa.
hukuksuz karara uymayacağız sahaya çıkmayacağız dedik, sinirden kendinizi sktiniz "ske ske çıkacaksınız" dediniz.
sahaya çıkmadık, yine sinirden kendinizi sktiniz, "g.tünüz yemedi ondan çıkmadınız" dediniz.
4 mayıs oldu, hala sayfalarca yazıp kendinizi skmeye devam ediyorsunuz. bizim keyfimiz yerinde, size ne oluyor amk hadi şimdi bakın şurdan sktirin gidin, daha fazla kafa şişirmeyin.
(bkz: kapatınca oh be kafa sikiyormuş denen şeyler)
(bkz: fenerbahçe)
05.05.2018 · 28. sıra
mazut
04.05.2018 00:18