bu ülkeden o kadar nefret ediyorum ki.
kendime çok kızıyorum ama ülkeden ciddi anlamda bunaldım iğreniyorum nefret ediyorum. çalışmak istemiyorum bu devletten emekli olup 1700-2000 tl maaşını beklemek istemiyorum.
09.06.2021 · 27. sıra
ghost34
08.06.2021 00:20