galatasaray arkadan dolanmaz. hülle yapmaz.
stadı full doldurup "üçte biri doluydu" diye kıvırmaz. dansözlük yapmaz.
ne yapacaksa açıkça yapar, açık açık söyler.
yarın türk olmayan bir takımla oynayacağız ve ben de stadda olacağım.
tribünleri dolduralım.
edit: tribün batı üst. mesaj atın bir bira ısmarlarım ama ikincilere karışmam.
04.11.2021 · 10. sıra
yesil basli govel santor
03.11.2021 19:18 ~ 19:36