ülkenin tımarhaneye döndüğünü bir kez daha ispatlamış olay.
fren falan tutmadı sandım ama habere göre sürücü 3 yolcuyu bıçaklamış yetmemiş otobüsü durağa sürmüş, kaçmak için de denize atlamış. psikopatlarla aynı ülkede yaşıyoruz yetmiyor bir de canımızı emanet ediyoruz.
edit: son bilgilere göre önce durağa girmiş, ardından otobüsten inip 1 kişiyi bıçaklamış, sonra da denize atlamış.
04.11.2019 · 27. sıra
eksi peace
03.11.2019 17:36 ~ 21:17