akpli dayılar gibi konuşmak istemem ancak enflasyon artık psikolojik olarak artıyor. dolar euro yatay seyrediyor. en son ücret zamları 6 önce yapıldı ancak her şeye hala her hafta zam geliyor. esnaflar ahlaksız. avrupadan getirdiği şeyi avrupanın 2-3 katına satıyorlar. restaurantlar hem malzemeden çalıyor hem fiyat arttırıyorlar. işin kötüsü para versem de kaliteli hizmet alamıyorum. internetten sipariş veriyorum mesela et döner adam 80 gram satıyor. 80 gram ne amk yakında mg'a düşerler. çiğ köfte diyorum 100 gr diyor ve hayvan gibi para. 100 gr çiğ köfte mi olur lan bulgur zaten neyinden çalmaya çalışıyorsun.
buna ek olarak bir vergi sorunu var. esnaf, kobi , holding vs kimse vergi vermiyor. ben 6 ayda maaşımdan 400 bin tl vergi ödedim. benim kadar vergi ödeyen esnaf yok.
04.06.2024 · 28. sıra
demokratdikta
03.06.2024 10:43 ~ 11:16