buradaki yazarın ricası üzerine açtığım başlıktır (kendisi başlık açamıyormuş)
ben uzaktayım ancak katılacak olanlar ilgili yazarla iletişime geçebilir
alternatif
telegram grububizler 25 milyon oyu kılıçdaroğlu için vermedik. rte gitsin diye verdik. kılıçdaroğlu ve avaneleri partiyi ve oylarımızı rehin aldığı için kendi adaylığını dayattı.
bir adamın adaylık hırsı uğruna gençliğimizle kumar oynadı.
ve sonuç ortada. seçim kaybedildi. kılıçdaroğlunun adaylık hırsı yüzünden bizim hayatlarımız 5 senede her açıdan daha kötüye gidecek. pırıl pırıl gençler yurtdışına kapağı atmanın yolunu arayacak, biz de suriyelilerle afganlarla kucak kucağa oturacağız
tüm bunlara rağmen bugün en ufak bir sorumluluk da almaya niyeti yok kendisinin
o zaman iş başa düştü demektir.
kılıçdaroğlu ve ekibi gitmeden bu ülke bir yere gelmez
şu şartlarda iyi parti niye kılıçdaroğlu'nun chp'si ile ortaklığa devam etsin ki, kendisi açısından intihar olur. bu gidişle belediyeler de gider elden.