venezuella da böyleydi, petrolümüz var dünyanın amına koyarız diye düşündüler.
sonra şaaak bi' ambargo.
şimdi benzini çikolata takası ile alıyorlar.
04.12.2021 · 35. sıra
jamirikua
03.12.2021 14:58