antalyaspor dişe diş oynadı, sonuna kadar kovaladı helal olsun.
lakin bir takımın rakibi "bizden bir şey beklemeyin" diyip garip bir şekilde 2 oyuncusunu kadro dışı bırakıyor, diğer takımın rakibi "fenerbahçeyi puansız göndereceğiz" diyorsa bu lig pek de izlenesi bir lig değildir.
05.02.2024 · 46. sıra
syozkn
04.02.2024 00:02