Sık geçen başlıklar

3 öğrenciye 100'er tl bayram harçlığı kampanyası 3

ekşi'de gör
sinyalciliğin hastasıyım.
gelmiş yine tipini siktiklerim.
bira, tatil vs için para isteyen mi dersin, oyun dilenen mi dersin, gülücüklü maddi durumum kötü değil ama üj bej ateşle diye sinyal çakan mı dersin, kendini acındıran mı dersin...
hangisi daha kötü bilemedim.

tiksiniyorum.
kazık kadar herif olup sözlükte dilencilik yapanların üşüştüğü kampanya. ayakkabısı olmayan ilk, orta, lise öğrencileri için olmalıdır.

utanmıyorlar burada dilencilik yapmaya. fırsatçı beleşçiler. kazık kadar herifsin. kadınlara mesaj atmayı da bilirsin. bedava am ararsın da sana 100 tl. verecekmişim. bok ye. utanmaz insanlar.