sinyalciliğin hastasıyım.
gelmiş yine tipini siktiklerim.
bira, tatil vs için para isteyen mi dersin, oyun dilenen mi dersin, gülücüklü maddi durumum kötü değil ama üj bej ateşle diye sinyal çakan mı dersin, kendini acındıran mı dersin...
hangisi daha kötü bilemedim.
tiksiniyorum.
01.08.2020 · 34. sıra
bir nick var benden iceri
31.07.2020 00:09