sinirlenip "israil şimdi bunları sikse yeridir" dedim ve ramazan ayı aklıma geldi.
geçen yıl ramazan ayına 3 gün kala hamas bomba yağdırmıştı.
yıllar önce hamas, 15 yıldır kullanılmayan bir okula çocukları doldurup (sanırım pazar günüydü) oradan roket atmıştı. sonra içeride çocuk olduğu zaten bilinmeyen, anlık saldırı da israil okulu bombalamış bir sürü çocuk ölmüştü. dünyaya "israil okulu çocuklar ders yaparken bombaladı" diye göstermişlerdi. işte o zaman filistinliler için insanın hiçbir değerinin olmadığını anladım.
bunlar hep mazlumlar ama görünüyor ki bu mazlum, dilenci siyasetleri için yapmayacakları şeytanlık yok.
31.03.2022 · 2. sıra
boonge
30.03.2022 00:02