gs tüm kupa maçlarını 'kuralarla, tesadüfen' evlerinde ve görece en zayıf rakiplere karşı oynamasına rağmen fatih karagümrük'ün boru gibi kazandığı kupa maçıdır.
galatasaray sezon başından beri oynadığı berbat futbolu günden güne kötüleştirerek devam ettiriyor. sparta prag maçında gerçekler gün yüzüne çıktı, antalya maçında da berbat bir futbol oynadılar fakat hakem büyük bir başarıyla 8 kişi bitirmesi gereken takımı iki uyduruk golle ligde tuttu ve 3 puan verdi. ama buraya yetmedi. artık hakemlerle de kazanamıyorsunuz.
o zaman daha fazla dua ? ..
02.03.2024 · 10. sıra
actinomycetemcomitans
01.03.2024 00:07 ~ 00:11