kafayı yiyeceğim, söyleyecek, konuşulacak çok şey var.
ama içimi buraya dökmeye korkuyorum.
demokrasinin kurtarıldığı çok iyi oldu gerçekten.
29.07.2016 · 46. sıra
aucto
22:23