galatasaray'ın aleyhinde verilen penaltı kararında var'a gitmeye bile tenezzül etmeden doğrudan olmayan penaltıyı çalan hakemi ve kurullarını savunan açıklamaydı.
karaktersizlikte dünya markası olan bjk ve fener camialarının bok yemesiydi.
namoğlu istifa deyip, demirören istifa diyemeyen şerefsiz tinerci sürüsü ve tescilli şikeci ibnelerin ağzına bu açıklamayı da galatasaray geri tıkamıştır.
şimdi istediğiniz kadar ağlayın su veren itfaiyenin yedi sülalesini severiz.
galatasaray'a itaat edip tövbe edeceksiniz, aslanın olduğu yerde köpeklere laf düşmez.
10.02.2019 · 33. sıra
aqes
09.02.2019 00:04