1998 yılının mart ayları. üniversitede aynı evde kaldığım arkadaşımla ailelere daha az yük olmak için bir hamburgercide part-time çalışalım diyoruz. birlikte aynı yerde çalışmaya başlıyoruz, ben 3-5 gün sonra bize gösterilen muameleye sinir olup işten çıkıyorum, sigorta girişim hiç yapılmamış. zaten ne anlarız sigortadan, segekadan. arkadaşım 15-20 gün daha dişini sıkıyor, sonra o da ayrılıyor iş yerinden. onun sigorta girişi yapılmış.
gelinen noktada şimdi o 43 yaşında emekli olacak. ben en az 15 sene daha çalışacağım.
skerler böyle adaleti.
30.12.2022 · 3. sıra
ankaragucume gidiyor boyle yasamak
29.12.2022 00:00