artık kabak tadı veren uygulamadır.
boku çıkan bir sansürdür.
bu ülkede özgürlük yok
özgür internet hiç yok.
faşizm var.
heil itler...it oğlu itler.
29.12.2016 · 32. sıra
iskender i zulkarneyn
00:03