marşı beğenmedim ama içinden gelmiş, emek vermiş diyede olumsuz bir eleştiride de bulunmamıştım. sonuç olarak böyle bir marş yapmak zorunda değil içinden gelmiş.
şu açıklamalardan sonra fikrimi değiştirdim, düşüncemi söyleyeceğim.
güya dünyaca ünlü piyanistsin koskoca türkiye cumhuriyeti için hazırladığın marşa bak.
beşiktaş çarşı grubundan rica etsek daha iyi bir marş bestelerdi be kardeşim zorla mı aq beğenmedik neyini anlamıyorsun.
facebook'tan iddia kuponu verdiği günlere dönsen keşke bu işlerle uğraşma artık.
29.04.2023 · 9. sıra
odininlaneti
28.04.2023 00:03