ben normalde yazarken harf hatası yapıyorum, adamlar sallanırken yazıyorlar ama bir tanesinde bile harf, imla hatası yok. tebrikler.
(bkz: geçmiş olsun)
28.09.2016 · 34. sıra
redhotch
00:01