üzüldüm la. yıllarca memlekete taşıdı beni. bir yamuklarını görmedim. mafya para babalarının elinde olan otobüs firmaları yaşarken bunların borçlarını ödeyemez hale gelmesi ne acı.
kriz falan yok la, keyiften alıyoruz konkordatoyu.
28.10.2018 · 6. sıra
hadi git
27.10.2018 09:21