Sık geçen başlıklar

27 aralık 2022 istanbul toplu taşıma zammı 1

ekşi'de gör
1 yılda ortalama %90 artan motorine oranla gayet makul zamdır.

fakat ibb şu beleş kart işinin acayip b*kunu çıkarmış durumda. zaten 65 yaş ve memurlara neredeyse beleş biniş kanununa ek bir de anne kart zımbırtısı yüzünden koca şehirde tam ücret basan oranı %30 civarında neredeyse. düşünün 14k alan bir polis bedava kullanırken onun yarısı kadar bile almayan asgari ücretli eğer doğuramuyorsa tam bilet basmak zorunda kalıyor.

edit: akp'nin maaşlı trolleri ve akpli yetkililer istanbul halkını düşünüyorlarsa kendi kontrollerinde olan u harfli metrolarda ve marmaray'da ulaşımı 0.99 tl'ye indirebilirler :)