Sık geçen başlıklar

27 aralık 2015 kayserispor galatasaray maçı 1

ekşi'de gör
taraftara yazık lan, futbolcunun sikinde mi?

alıyo 3 milyon €, hem de senelik.

ben taşeron işçiyim. maaşım 1278 tl.

400 sene çalışıp 50 kuruş harcamasam, yani su bile içmesem eleman benden yine karlı.

böyle hayatın anasını avradını sikeyim, 2 senedir maça gitmiyorum.

bi de diyorlar ya hani, "taraftarların desteğini bekliyoruz" diye.

deli olacam lan. sen bana bugüne kadar ne destek verdin lan kaypak? geçen hafta sabahtan akşama 1 tl bile olmadan işe gittim ben. simit alamadım. sen bana neyin desteğinden bahsediyorsun?

ben 2 fakülte mezunuyum, yuksek lisans diplomam da haziranda elimde. yaşım 32.

432 yaşına gelince senin 1 yıllığını kazanmış olacağım.

işini yap, paranı zaten alıyosun.

asıl desteği sen yap, para isteyen yok, adam gibi oyna ve moral ver.