evren, özal, demirel ve sezer'in cumhurbaşkanlığı dönemlerini yaşadım. (korutürk zamani bebeydim) ben hiçbir devlet reisinin ağzından böyle vatandaşı ortadan ikiye ayıracak bir söyleme şahit olmadım.
çok önemli ise bu belediyeler vs. aman verelim oyumuzu sana da senin olsun. ülkeyi bölme yeter. nasıl bir zamanda dünyaya geldiysek lanet olsun zamanına.
01.03.2019 · 11. sıra
manif
28.02.2019 00:38 ~ 00:39