Sık geçen başlıklar

27 şubat 2019 rte'nin paylaştığı tweet 2

ekşi'de gör
evren, özal, demirel ve sezer'in cumhurbaşkanlığı dönemlerini yaşadım. (korutürk zamani bebeydim) ben hiçbir devlet reisinin ağzından böyle vatandaşı ortadan ikiye ayıracak bir söyleme şahit olmadım.
çok önemli ise bu belediyeler vs. aman verelim oyumuzu sana da senin olsun. ülkeyi bölme yeter. nasıl bir zamanda dünyaya geldiysek lanet olsun zamanına.
eyt ve diğer talepkar memur - işçilerin umrunda bile değildir. satürn'den iki uzay gemisi dolusu adam gelse kapıyı açtıklari anda emeklilik ve tayin ister bu adamlar.