Sık geçen başlıklar

26 nisan 2023 manchester city arsenal maçı 2

ekşi'de gör
şu maç sonu yayınları neden bizde yok, anlamıyorum.

haaland taraftarı selamlarken dibinde kamera geziyor, o yürürken onunla birlikte yürüyüp adamı alttan çekiyor. sinemadaki tanrı modu efekti veriyor böyle. o coşkuyu, o hayranlık duygusunu sana görsel olarak geçiriyor.

de bruyne'yi alıyor sonra. portre modu veriyor bu sefer. koca stat arkada flu, tam karşında bruyne sana doğru yürüyerek ve stadı selamlayarak geliyor. maestro'yla karşı karşıyaymışsın gibi. o sırada tepedeki örümcek kamera sürekli takipte zaten.

işte bunlar hep görsel şov. şovun bir parçası.

bizdeyse maç biter bitmez stadın anasının hörekesinden çekilen görüntüye geçiliyor. onu görür görmez kıçın donup çişin geliyor zaten.

en fazla icardi üçlü çekerken uzaktan izliyoruz, sonra hemen gültekin'in domates suratına maruz kalıyoruz.
bir an önce mekanı terk etmeni isteyen garsonlar gibi davranıyorlar bize.
hay sizin romantizminize sokayim!
lan sanki arsenal arap sermayeli değil, stadın ismi, göğüs reklamı emirates değil mi gebeşler.