Sık geçen başlıklar

26 nisan 2021 tam kapanma olması ihtimali 2

ekşi'de gör
marketlere hafta sonu gidenlere kızıp cumadan alsana demiş yazar. hafta sonu marketler kapansın diye eklemiş. şimdi cuma 17:00 da işten çıktım eve geldiğim zaman saat 19:30 du, marketler 18:00 da kapanıyor. ne yapalım aç mı oturalım. ve biz bu çileyi bütün hafta çekiyoruz. biraz empati yapa bilsek aslında hiç bir sorun kalmayacak.
olmayacak olandır.

vaka sayıları düşüyor. (en azından öyle açıklanıyor) tam kapanma olmayacağı gibi "bakın önlemlerimiz nası işe yaradı, nası düşürdük sayıyı" gibi bir açıklama da gelebilir. 60 binlerde tam kapanma gelmemişken 40 binlerde kapanma beklemek mantıklı değil.