salonda izliyorum. çomarin teki “arkadaşlar sharapova ‘yi alkışlamayın” diye bağırdıktan sonraki bir kaç puanda inadına sharapova çok alkışlandı.
2. seti de alır sharapova. çağla’nın da bir kaç güzel puanını izledik ama kalite farkı belli oluyor.
27.11.2017 · 43. sıra
pathologic
26.11.2017 18:28