Sık geçen başlıklar

26 haziran 2018 fox tv boykotu 1

ekşi'de gör
muharrem ince sadece bir defa açıklama yapıp onda da özür diledi. kim haklıdır kim haksızdır bilmem ama konuyu bu denli uzatmaları ve bahse konu mesajı en azından daha doğru bir dille yayınlamamaları acizce.

üstelik de mağdur edilen kendileri gibi ağlıyor ve ergen ruhlarıyla konuyu sakız ediyorlar. belli ki kanal da bunlara durun ne yapıyorsunuz demiyor. bu nedenle de +1 ile katıldığım boykottur.