Sık geçen başlıklar

26 eylül 2022 herkesin gününün çok kötü geçmesi 2

ekşi'de gör
bu gece..
mersin'de bir polis ailesinin evinde
hayatlarının en zor gecesi olarak geçecek.

muhtemelen bir iki saat içerisinde kapıya evde yaşayanlar için 2 ambulans, mahalle karakol amiri ve bir emniyet müdür yardımcısı gelecek.

zil çalacak ve karşında babalarının polis arkadaşını görecekler...
suratı bembeyaz .. gözler önde..
belki gözleri yaşlı ..
ama şapkadan da tam görünmez..

sonra evde feryat figan...
komşular doluşacak bir anda eve..
sakinleştirmeye çalışanlar filan da olacaktır.

biraz daha sakin olan çocuklardan birisi polis arabaları ile tıp fakültesine götürülecek...

işte o yol geçmez... bitmez.
üzerinden 23 yıl geçsede her anını hatırlarsın.
ee ne olacak şimdi ?

evi nası geçindireceksin ?
annene nasıl bakacaksın ?
belki daha üniversite okuyacaktın ?
yarıda bırakırsın.. ya da en kötü akşamları çalışırsın...
belki abin veya ablan başka bir şehirde okuyordur ona ne zaman / nasıl haber vereceksin.

vizeler vardı bir de.. neyse boş ver vizeleri şimdi zamanı değil.

sakin kalmalısın,
belki hayattadır baban ?
belki yoğun bakımdadır ?
allah'tan umut kesilmez.

neyse ..
anladınız bu gece nasıl olacak birileri için.

hayat zor,
bu geceden itibaren birileri için çok daha kötü geçecek.
albert camus'un yabancısı gibiydim bugün.

sabah çocuğu kreşe bırakıp çıktım. çocuk tüm gün ağlamış ama alışması için gitmemek gerekiyormuş. gitmedim ama garip hissettim.

çocukluk arkadaşıma denk geldim onda da aynı durum varmış. konuştuk ayrıldık, birkaç saat sonra duydum ki iş yerinde kalp krizi geçirip vefat etmiş. dondum kaldım. izin alıp hastaneye koştum. eşi çocuğunu kreşten alıp gelmiş, beraber ağlıyorlardı. düşündüm, acaba ağlaya ağlaya bu duruma da kreş gibi alışabiliyor muyuz?

sonra orada ağlayan benim çocuk ve eşim olsaydı diye düşündüm. üzüldüm, kalbim sıkıştı. benim ölümüme ne kadar zamanda alışırlardı acaba? umarım kısa zamanda alışırlardı diye düşündüm.

sonra çıkıp işe döndüm. eşim aradı evde süt kalmamıştı. çıkışta 2 süt alıp eve gittim.

başım ağrıyor. sinüzit ağrısı bu nerede olsa tanırım.