benim gibi hiç bir galatasaraylının fenerbahçe'ye braga ciktiktan sonra ballı demeye hakkı yok.
çünkü sen,
atletico de madrid
sl benfica
astana
grubundan ite kaka zor bela 5 puan al, sonra gel bunlara ballı de. yok öyle yağma...
27.02.2016 · 12. sıra
risk ishalken osurmaktir hafiz
26.02.2016 14:37