ben bu görüşteki adamlara saydırıyordum. bu olaya özgürlük kısıtlaması olarak bakmıyor, hepimizin uyması gereken bir kural olduğunu düşünüyordum. benim de ailemde kronik hastalarım var. onların riske girmemesi için kısıtlamalardan yanaydım.
fakat diğer taraftan neden bu kadar rahat konuşabildiğime bakıyorum. çünkü işim gücüm yerinde. gelirimde kira gelirim hariç kayıp yaşamadım. kiracımdan kira alamıyorum ancak o kadarına göz yumuyorum.
ya işimi gelirimi kaybetse idim? evet ben de kısıtlamalarda esnetme talep edebilirdim diyorum.
buraya kadar doğru, demek ki objektif bakamıyorum. o yüzden sövmüyorum.
ama abi herkes evde iken uludağ'daki partileri, saraylardaki ziyafetleri görünce, eline poşet alanın akşam 8'e kadar sokakta fink attığını görünce boşuna diyorum.
açılsın madem, her koyun kendi bacağından asılsın.
26.01.2021 · 4. sıra
bitlicoin
25.01.2021 00:29 ~ 00:48