ümit özdağ ortalığı kasıp kavururken, sığınmacılar hakkında neden bir kelime bile yazılmadığını merak ettiğim açıklama.
bir de açıkçası, benim şu andaki derdim parlamenter sisteme geçilmesi değil. hatta, muhalefet iktidara gelince hemen geçilmesin istiyorum. çünkü ülkeyi düzeltmek için yapılmasi gereken düzenlemelerin parlamenter sistemde yapılması oldukça güç.. bir de herkes kendi hazırladığı yemeğin tadına kendi de baksın istiyorum. biraz da onlar yönetilsin başkanlik sistemiyle.
tam da bu yüzden, açıklamaları çok yüzeysel buldum. halkın ana sorunlarını yansıtmıyor. somut şeyler söylenmesi lazimken ortaya soyut, nereye çeksen oraya gidecek bir açıklama çıkmış.
26.04.2022 · 41. sıra
akrep yelkovan
25.04.2022 01:37 ~ 01:47