hala daha x bariyeri, y duvarı falan diye ampiri ampiri yorumların yapıldığı kur.
oğlum ülkede cumhuriyet yok lan, çakma seçimlerde sayılan mühürsüz oylarla birlikte bir aile ve o ailenin lideri sınırsız yetkilerle iktidarda. üstelik bu kişi eğitim olarak imam lisesinde gördüğü bir iki arapça ders dışında eğitime sahip değil ve siyaset öncesi kariyeri belediyede otobüs şoförlüğü yapmak :)
ortağı olan bir iki tarikat şeyhi ve onların uygun gördüğü bazı müridleriyle beraber kuran ayetlerini referans alarak ülke yönetmeye çalışıyor, halkı da kolluk kuvvetleri ve hapis baskısıyla baskılıyor :)
bu durumda dolar kurunda x bariyeri falan demek çok şey değil mi ya :)
26.05.2022 · 11. sıra
neyemeyilli
25.05.2022 08:53 ~ 12:07