Sık geçen başlıklar

25 mayıs 2021 migros viski indirimi 2

ekşi'de gör
macroya geldim ulan viski kalmamış.single malt hiç yok.sordum abi bunlar kaldı stoklardan dedi.bu ülkeye şeriat gelmeyeceğini anladım.ulan iskoçyada bu kadar satılmadı bir günde.
afedersiniz de, ben öyle ağır içici değilim. akşamları iki duble anca içerim. 8+8 16cl, hadi elimin ayarı kaçtı diyelim, 20 cl. bu da demek ki bir şişe viski bana en fazla 4 gün gider. chivas’ın fiyatı takribi 400 lira. bana günlük maliyeti 100 lira, dublesi 50 lira demek. be amkyum, evimde içtiğim içki nasıl bu kadar para tutar?

millet kokoyu avantadan buluyor, lüks araçlarda burundan çekip poz veriyor, ben alnımın teriyle kazandığım parayla bir duble viski içemiyorum. biz başka devletin milletiyiz belli ki? günde 5 vakit namaz kılıp, aralarda koko çekseydik biz de premium arabalara binebilirdik belki...