Sık geçen başlıklar

25 aralık 2023 peugeot türkiye rezaleti 6

ekşi'de gör
peugeot fransa'nın cevabı;

fransa'nın aracınızdan sorumlu ülke olmaması dışında, her zaman olduğu gibi, bu durumun tam çözümüne yönelik olarak size elimizden gelen en iyi şekilde yardımcı olma isteğimizi yeniden teyit etmek isteriz.

bu bağlamda talebinize olumlu yanıt veremediğimiz için üzgünüz.

en iyi yanıt için sizi ülkenizdeki müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeye davet ediyorum.

tanım: başıma gelen rezalettir.
kaç bin tane entry var, birisi de gidip adamları linkedinden taciz etmemiş.
şuradan kendilerini darlayabilirsiniz.
link
çok büyük rezalettir ama asıl rezalet artık firmalar burda vatandaşın sahipsiz olduğunu biliyor başka ülkelerde yapamadıklarını burada yapıyor hatta bazı firmalar bunlarla uğraşmaya bile değmez diyip ya pılı pırtıyı toplayıp gidiyor ya da hiç gelmiyor.

artık kötünün en kötüsüne kalitesizin en kalitesizine hazır olmak lazım zira bizi şu durumlarda bile savunan kimse yok.

suçlusu ne peugout ne de varandaştır. suçlusu adaleti ortadan kaldırıp vatandaşı akbabalara yem eden hükümettir.
yazarla mesajlaşmamız oldu
geçmişte benzer sorunlar yaşayan birisi olarak bazı tavsiyelerim olacak

birincisi elma ile armutu ayırmak gerek. bu vakaya çevirirsek, peugeot pişmanlık değildir. peugeot türkiye pişmanlıktır. araba denilen şey çok farklı bir ürün, herhangi bir ürün değil. buzdolabına benzemez, cep telefonuna benzemez, eve aldığınız en pahalı eşyaya bile benzemez. çünkü araba can taşır bir hata meydana gelirse canınız riske girebilir.

ikincisi aracınızla yaşadığınız problemi ciddi olarak görüyorsanız, hemen anında servise götürün. şikayetinizde ısrarcı olun, sorun çözülene kadar araç serviste kalsın, ikame araç isteyin.

sorun çözülmüyorsa, zaten değişim olacaktır. hala olmuyorsa, ne yapın edin aracın üretildiği ülkedeki şirkete mail atın, telefonla arayın, resmi tüm sosyal medya hesaplarına yazın.

can taşıyorsunuz, iyi niyetle, nezaketle çözülecek şeyler değil bunlar. canım ülkemde iyi niyet=saflık olarak algılanıyor çünkü.
rezalet mi rezalet tamam ama başlıktaki kronik fransız arabası alınmaz algısı da ayrı rezalet. audi, volkwagen grubu arabam da oldu. son on senedir peugeot kullanıyorum. açık ara en az servise gittiğim arabalarım peugeot dur. her marka da bu tür istisnai sorunlar çıkabilir. rezalet olan kısmı markanın bu duruma getirdiği çözüm yada çözümsüzlük bence.
üst edit: destek veren, mesajla yardımcı olmak isteyen herkese teşekkür ederim.

herkese merhaba, 21 temmuz 2023 tarihinde teslim aldığım henüz 5 aylık peugeot 2008 gt 1.2 puretech
aracımın tam 9 servis kaydı olmasına rağmen bugün yine peugeot türkiye tarafından servise yönlendirilmem rezaletidir. olabildiğince kısa bir şekilde durumu aşağıya özetliyorum;

aracı teslim aldıktan bir gün sonra araç henüz 20 kilometredeyken aracın ön tarafından özellikle asfalt kasislerde kendini belli eden lak lak diye bir ses duydum. aldığım bayi ve servisiyle görüştüğümde aracın henüz çok yeni olduğunu parçaların zamanla oturacağını söylediler. bir gelişme olmayınca aracı 570 kilometredeyken servise götürdüm ve kayıt açtırdım. aracı incelediklerinde işlemlerin uzun süreceğini söylediler. tatile çıkmam gerektiğinden tatil dönüşü ilgilenilmesi için anlaştık ve tatile çıktım. tatilden döner dönmez yaklaşık araç 6000 kilometredeyken tekrar servise gittim ve serviste amortisör takozları değişti düzelme olmadı. daha sonra peugeot başka bir servise göstermemi tavsiye etti. bir başka yetkili serviste aracın ön salıncakları ve viraj demiri değişti sorun yine düzelmedi. daha sonra peugeot bir başka yetkili servise daha gitmemi önerdi. son gittiğim serviste direksiyon kutusu değişti ve sorun hala çözülemedi. sıfır araçta ön amortisör takozları, ön salıncaklar, viraj demiri ve direksiyon kutusu değişti. fıkra bu kadar.

konuyu uzatıp sıkmamak adına özet geçtim ama 5 ayda tam 9 kez servise götürdüm aracı. üstelik ikame araç talebim her seferinde reddedildi. sıfır araç aldım ama aracın serviste olduğu günler hem ben hem eşim işimize taksiyle ulaşım sağladık. yaşadığım stres ayrı bir dert, 5 ayda aracı servise getirip götürürken iş yerimden aldığım izinler ayrı bir dert, benden çalınan zaman ayrı bir dert, aracı kullanırken sesi duymamaya çalışmam ayrı bir dert, peugeot türkiye'nin her seferinde çözüm bulmak yerine sorunu çözemeyen servislerine yönlendirmesi ayrı bir dert. kafam rahat olsun diye sıfır araç aldım ama pek mümkün olmadı.