sanayiciler ses çıkarmıyorsa size ne?
adamların kocaman odaları, stkları, birlikleri falan var.
bir tanesinden tepki geldi mi?
beter olsunlar. sanayici dertlenmiyorsa size ne oluyor ki? boşverin dert edinmeyin.
saatlerdir sosyal medyaya bakıyorum, patronlar sınıfından bir tanesi bile yalandan söylenmiyor. işçi söyleniyor, enerji piyasası uzmanları söyleniyor, bunların gıkı çıkmıyor.
türk burjuvazisi onursuz haysiyetsiz bir burjuvazi. korkudan kendi sermayelerine sahip çıkamayacak kadar aptallar.
bir patron 3 gün boyunca elektrik olmazsa depodaki etlerin bozulacağını söylemiş. ama sanki bu olay hükümetlik değil gibi anlatıyor. insan bu açıklamaları dinleyince sinirleniyor.
bırakın abi dert etmeyin.
24.01.2022 · 19. sıra
oakpost
23.01.2022 02:32 ~ 02:34