mantıksız bir açıklama.
madem bundan sonra bedelliye gerek kalmayacak ve herkes temel eğitim alacak, ben niye 15 bin veriyorum? o zaman ben de gitmem
25.07.2018 · 17. sıra
onyuzmilyonbalon
24.07.2018 12:23