günlerdir bas bas bağırdılar kar fırtınası geliyor özellikle akşam saatlerine doğru diye!
özel sektörler erken izin verecekti, bireysel olarak şahıslarda tedbirini alacaktı. fırtına başlamadan herkes evlerine dağılacaktı.
saat 6-7 olmuş tam fırtına saati yolda kalmışsın ee trafik ilerlemiyor imamoğlu istifa !
bazı durumlarda sabahtan akşama kadar metrekareye 10 kg tuz da döksen doğal afet diye bir şey var ne yaparsan yap yetersiz kalır.
sen salaksan, senin işverenin de salaksa belediye ne yapsın aq ?
günler önceden al yiyecegini içecegini çocuğunun mamasını. biri de video atmış çocuğuma mama götüremiyorum 12 km yürüyecem diye. kardeşim hiç mi evinin yakınlarında market yok! zaten imamoğlunun açığını arıyorlardı aylardır nerden vursak diye, bazı salaklar yüzünden onlara da gündoğdu !
26.01.2022 · 2. sıra
ekmek ustu bal yemeden uyuyamayan
25.01.2022 00:05