noldu ota boka konuşan tayyip niye sesin çıkmıyor hala..
gerçekten bir şey yapman gerektiğinde ölü taklidi yap, iş işten geçince de iç piyasaya şov yap geç di mi..
kınamaymış, eyyyy amerikaymış, yok şöyle yapacağız yok böyle yaparız bilmem ne bırak bu işleri.
mesela incirlik üssünü kapatabilecek misin ecevit gibi..
laf değil eylem bekliyoruz eylem.
eylemini görelim, lafta atar gider yapıp bizim gazımızı almaya çalışma yine..
eylemini görelim?
ama bize müstahak tabi. ecevit zamanı kıbrıs kurtarılırken bize uygulanan ambargolar yüzünden oluşan ekmek yağ tüp kuyruklarından dolayı şimdi chp'yi suçlamak kolay ama bence çok adice.
çok saçma sapan bir ülke olduk millet olarak.
26.04.2021 · 17. sıra
copimizm
25.04.2021 00:07