ermeni soykırımı utancıyla yüzleşelim...
evet, yıllardır türk devleti de zaten bunu söylüyor.
"gelin arşivleri açalım, konuyu uluslararası tarihçilerin tartışmasına bırakalım ve varsa bir soykırım yüzleşelim..."
türk devleti lozan antlaşmasından beri bunu söylüyor, şu anki iktidarın söylemi de bu yönde, ama ne hikmetse "soykırım, soykırım" diye ortalıkta dolaşan yavşaklar türk devleti'nin bu teklifine yanaşmıyor.
hadi buyrun biz türkler olarak yüzleşmeye hazırız. 1923'ten beri bunu tekrarlıyoruz.
peki siz hazır mısınız?
hazır mısınız 100 yıldır söylediğiniz yalanın yüzünüze vurulmasına?
tek geçim kaynağınız sözde ermeni soykırımı olmuş. yalanlarla, algılarla, türk düşmanlığı ile yıllardır söylediğiniz bir yalandan ibaret.
yavşaksınız...
25.04.2021 · 10. sıra
altay horda
24.04.2021 11:02