Sık geçen başlıklar

24 nisan 2021 beşiktaş kayserispor maçı 2

ekşi'de gör
ilk defa beşiktaş maçı izliyorum. bu takım bu kadar eksiğe rağmen böyle oynuyorsa şampiyonluğu hak etmiştir. bravo.
not:fb
daha maç başlamadan birileri ağlamaya başlamış. mesela bazılari var bakıyorsun entrylerine, yememiş içmemiş beşiktaş ahmet nur cebi, beşiktaş maclari vb başlıklara kusmus resmen. sezon sonu şampiyon olamazsa siktirip gidip basket izleyecek yine. o kadar transfer yapıp ittire kaktira şampiyonluk şansı yakalamış zar zor. biti kanlanmis. eğer ki şöyle 3-4 hafta daha lider gidersek bu sefer durup durup 1959 öncesi şampiyonluklarini savunacak.